Terezka potřetí a bez cenzury

To, že jste měli očekávat statusy, jaksi padlo, ale to, že se 'dnes pojedou bomby', no ... Heh.
Následující report bude celej bomba. Připravte se na to, že budete tentokrát číst slova a věty typu: 
zhulení; tak jsme dali neplánovaně trojku; ty vole!; děláš si prdel?; a jiné



před Duelem
Před samotnym Duelem mě toho v ten den [11/10/2013] čekalo spousta. Spousta 'poprvé'. Shromáždit celou naší grupu v co nejkratším čase, a především s jednou polovinou grupy se nejdřív osobně seznámit. Nebudu zdržovat a přesunu se přímo před studio. Tam jsem podepsala papíry na natáčení a pak se vytratila bokem s kámošem. Na řadu přichází slovo tráva. No ano, prostě VyHulení. Neřikám, že to byla má první zkušenost, ale v podstatě jo. Kdysi dřív jsem už měla možnost si 'zahulit', ale jelikož jsem v tý době neuměla vzít do pusy ani normální cígo... Takže jo, pátek se dá pokládat též za jedno z mých poprvé v tomhle směru. Okay, co mi to dalo a PROČ vlastně probůh?! Hele, proč... Prostě jsem to chtěla zkusit, co to se mnou udělá. A že udělalo! Opět se mi téměř ihned začla motat hlava (jako po normálnim cíčku) a pak dobrý...no joo, jenže uplynuly další dvě minuty, my se vrátili ke zbytku party a už to jelo. To byla taková prda, oh myyy! Nějakym nevysvětlitelnym způsobem mi ztuhly obě tváře (tak, že mi koutky nešly dát dolu), ale jakože fakt s nima nešlo hnout, takže vysmátá doslova a do písmene, do toho jsem se smála tomu, jak s tim nešlo hejbat a do toho mi začly červenat oči. Tak jo, dyť proč ne, jdeš do televize, v pohodě. A to jsem to chtěla spáchat až PO Duelu. Ježišikriste! Tak jsem si to vyzkoušela a končíme. Nebudu tu psát, abyste to nikdy nedělali, protože zakázaný ovoce ...


během natáčení

Naprostá šílenost! Bezkonkurenčně zatim nejlepší Duel, co jsem z těch předchozích tří zažila! A ne, nebylo to tim, že jsem si hodinu před tim dala pár šluků trávy. Nejlepší atmosféra tam v ten večer byla. Tak snad jen vzpomenout začátek a pak to, kdy mě vyhlásila Terka .. :D Že už se natáčí? Aha! To mi totiž zcela uniklo. Ooops.
Naposled si pamatuju, jak kámoš koukal na telefon a tam bylo 20:06, potom jsme se bavili a mezitim jsem zaslechla od kameramanů cosi o zkouškách.
Najednou se rozezněla znělka VV a lidi začli ječet. Proč jako? Dyť je to jenom ZKOUŠKA! Nebyla. I když Terka taky vylítla na plac nějak pozdě :D Aspoň mi to tak přišlo, že jindy tam byla 'hned'. No, nevim. Od tý doby mě to samozřejmě probralo. Potom Duel jako takovej, tak jak už jsem výš zmínila, opravdu jsem si to tentokrát užila nejvíc, líbilo se mi, že publikum bylo aktivní a to jak na podporu Vladka (ano, taky jsem mu držela pěsti), tak na vybučení Thomase.
Bod číslo dvě 'být vyhlášen hlavní moderátorkou show'. rofl
Při posledním brejku (než se odkryly siluety) si tak s kámošem povídáme a bohužel si už nevybavuji, co jsme probírali, ale vim, že jsme se dost nasmáli a kámoš opět brečel smíchy. V tom mě Terka projela pohledem, rozzářily se jí očíčka, začla se smát a (asi:D) zamávala. Já se smála dál a nepochybovala o tom, že nás vidí. No jo, jenže ono to má ještě pokračování. Ona totiž Terezka začala i mluvit. Na mě. Nejdřív jsem si myslela, že jí mávala holčina, co seděla nade mnou, ale ve chvíli, co padla věta 'no to je ta slečna, která mi způsobila bouli na čele, když po mně skočila' (nebo něco na ten styl), jsem byla vyvedena z omylu, že bych se mýlila a zároveň jsem byla přesvědčena o tom, že to bylo opravdu na mě! Takže ona si mě pamatuje? Ona si mě dokonce už dokáže najít v publiku. LOL Děláš si prdel?! ..a opět následuje smích. Jak můj, tak samozřejmě se směje i Terka :D (a lidi, kteří ví, voc gou).
A vlastně tu musim zmínit ještě dva momenty. První, když jsme si s kámošem opět povídali a opět stylem brečení smíchy. Bylo to pár minutek před odstartování live přenosu. V tom řikám 'ještě, že nás nezabíraj kamery' (ty real zkouškový!) a co myslíte? Zabraly nás. Přesněji řečeno pána s paní nad náma, ale i tak se na tý velký obrazovce objevily NAŠE hlavy!:D
Druhý moment byl, když Prima natáčela zprávy a kameraman tak snímal i publikum. V tu chvíli jsem se ptala sama sebe 'proč zrovna dneska'... 


po Duelu
Následuje cesta za Terkou. Jakmile vyjde, ihned vyrážim vpřed, protože vim, že zas bude pak probírat věci s produkcí a nechci zdržovat. Představim jí kámoše a kámošku, v tom si vedle mě stoupne kámoš, který už se mnou na VV byl i předtím, zeptá se, jestli může obejmout, kdežto ona odpoví 'ale to víš, že jo, pojďte sem', začne se (jak jinak) usmívat, obejme jeho a natáhne ruku i po mně, se slovy 'bacha na hlavy, jo:D', tak jsme dali neplánovaně trojku:D Později proběhlo focení a dál surprise z mý strany - v týdnu jsem sepsala pár řádků a vznikl z toho tak Dopis pro Terezku .. :) Takže jsem jí ho dala a řikám 'něco pro Tebe mám, ale je to tajný:D....no..to si přečteš všechno tam', tak si to vzala a hodila k tomu poznámku, že si to přečte doma v teplákách u kafe:D Poté jsme už odkráčeli na bus.
-------------------------------------
-------------------------------------

Noo a nyní docházim do finiše, který tu vůbec neměl být :D
Jak už jsem zmínila, existuje jistej dopis... Neni to určitě jen to, že bych napsala 'čau, tady je mý číslo, zavolej mi'. Zkrátka jsem měla potřebu jistý věci hodit na papír a Terce to předat. Na závěr padnul i kontakt. Po Duelní noci jsem měla myšlenky různorodý. Že si to Terka přečte, za to bych dala ruku do ohně, ale že to bude mít pokračování, tak na to i moje sebevědomí bylo krátký. Opravdu, zas takovej zabiják nejsem. No, aspoň jsem si to myslela:D Nicméně ... V sobotu 12/10/2013, mi už po cestě autobusem z Prahy rotovaly v hlavě další a další myšlenky. Jedna z nich byla, jak se mi během víkendu objeví na displayi skryté číslo a já se radostí nejspíš rozplynu. Netrvalo dlouho a po třetí hodině odpoledne mi telefon začal zvonit. Nevěřícně jsem na to koukla a opravdu! Neznámé číslo.... IHNED jsem to zvedla a řikám 'prosim??' a tam jen 'no ahoj Káťo (?), tady Tereza Pergnerová..' a já do toho 'ty vole, cože?!!!' ...... jasný, strašně by mě potěšilo, kdybych z vlastní vůle volala neznámýmu člověku a on mě pozdravil Volem smíchanym s Cože .. Hovor pokračoval z mé strany omluvou a dalšim cože a ...smíchem, z obou stran:D Jako chápete to? Zvednete telefon a tam Tereza Pergnerová! Žádnej vtip, ale přestože slyšíte její hlas, nevěříte tomu. Fiiii, tak jsme si pokecaly 5 minut, rozloučily a já pořád nevěděla, jestli se to doopravdy stalo, bo jsem už tak totálně mimo ze všeho. Já jen doufám, že to, o čem jsme mluvily, se jednoho dne uskuteční, ale o co jde ... shhh

To si totiž nevymyslíš.



__________________________________________
Poznámka pod čarou 
 u zveřejňování reportu jsem opravdu zvažovala, jestli některé úseky či screeny přepsat,
nicméně nechávám to (téměř) v původním znění

Žádné komentáře:

Okomentovat