KAUZA: Tereza Pergnerová; kapitola 2 'A co dál?' + meet&greet s Miri Sokolovou


Volné pokračování mých setkání s Terkou a jak to tedy vlastně je. 
říjen 2013

Dnes začnu neobvykle a dám sem něco jako 'rozcestník', podle kterýho si můžete vybrat, co chcete číst a co Vás zajímá
  1. jednička je jasná - první část setkání ZDE
  2. REPORT ČÍSLO 2
  3. PROČ Tereza? CO spolu máme?
  4. VyVolení 4 mýma očima + komu fandim
  5. jedná se tedy o chvilkovou záležitost?
  6. Mirka Sokolová
  7. faq


  • BOD 1
 k tomu netřeba víc doplňovat; kdo četl - ví, kdo ne - doporučuji přečíst


  • BOD 2
Vezmu to bez okecávek. Vesměs to samé, co každý pátek. Nebo tedy alespoň ten předešlý. Duel tentokrát pro mě totálně nezajímavej. Celý den jsem byla jak bez duše a to je co říct. Žadnej zájem o nic. I když jsem vypila litr kafe a následně litr energiťáku... Autobusová doprava taky nezklamala. Přestože jsem nebyla v časovym presu, i tak jsem se před studio nakonec dostala 4 minuty před uplynutím daný lhůty, kdy jsem tam měla být. Noo a abychom se k něčemu dostali.... Těsně před začátkem Duelu jsme s kámošem viděli na Instagramu úplně nový suprový fotky eM pro Harper's Bazaar, což nás a především jeho (:D), rozsekalo. Pak přišla Terka, to zas rozsekalo především mě :D Průběh Duelu nezáživný, ale někdy kolem prvního brejku jsem spatřila v publiku (8 sedaček od mé levé ruky) Mirku Sokolovou (exVyVolená 2013, pozn. autora). K Mirce se dostanu ještě v bodě 6.


Po skončení natáčení jsme s kámošem šli za Terkou, která snad ani po 20. minutách ne a ne vyjít. Už jsme se shodovali na tom, že dneska pro jistotu utekla jinudy a že z toho nemáme dobry pocit:D Nicméně kolem půl jedenácté na mě kámoš houkl se slovy 'a Ty prostě radši budeš furt čumět do toho mobilu, když ona už jde!!! nechápu Tě!!!!!' ...  jsem se pouze pousmála a odvětila 'no jasný, zas kecáš'...nekecal. Mobil letěl do kapsy a chvíli jsem sledovala scénu. Ona se tam začla ihned s někým bavit, tak jsem ještě odepsala na poslední zprávy a pak už z mý strany padaly slova, že jdem nebo co a že je to trapný. Po chvilce jsem vyšla a nakonec se zjistilo, že ty lidi jsou z produkce, takže bychom tam stáli nejspíš ještě dnes. Jakmile mě Terezka zbystřila, začla se smát a řikala něco na způsob 'jeee, tak jsi tady, no mám tu pěknou bouli, podívej' (ukazuje si na čelo), já se směju a částecně si kreju obličej:D Terka pokračuje, jak jsem na tom já, načež jí odpovim, že jsem měla asi tři dny na bradě její lesk na rty, jinak v pohodě. Naše konverzace, která trvala ne 5, ale minimálně deset minut, by se dala shrnout do věty: smiiich, safgargfr, smiiiich, smiiiich, smiiiich, hezky ses rozpovídala, smiiiich, tak já Ti připálim, počkej chvilku, výtlem a dobrou noc.

Nejhezčí okamžiky v životě se nejrychleji zapomínají. Alespoň můj případ, bohužel. Ale zkusim ten večer rozepsat. Takže po přivítání se kámoš ptal na fotky, z toho vzniklo to, že jsme získali podpis karty:D, dále názor na Madonnu, že byla Terky velkej idol dřív, ale už by mohla ubrat a že Terka Facebook nemá. Potom jsme stihly probrat pár 'osobních' věcí, který tu pochopitelně ventilovat nebudu, no a pak jsem jí na férovku řekla (na otázku, jestli jsme zhulení:D), že TAK TO VŮBEC! a že za to může ona, že když jí vidim, tak jsem abgfsdfhujfdsdf .. :D Ať se zeptá kámoše, jak jsem dnes byla docela bez života a teď  najednou whoop:D 
Smiiich, smiiiich, smiiich, pak tedy, že už půjdem, ale pokračovala jsem, jak se mi vůbec nechce, takže další smích:D Po chvíli jsem opět řekla, že radši už půjdem, že je to trapný:D, ale ještě jsme stejně pár minut kecaly a než jsme se definitivně odebrali k odchodu, Terka 'lapala po ohni', tak jsem se nabídla, že jí zapálim...
: počkej, Ti zapálim:D
T: jo?:D a než to najdeš ... 
: tak co? uka (se zapalovačem v ruce:D)... to bych si to mohla natočit, že jo?
vsichni: Cože? :DD
: dělám si srandu, ježiši:D
-škrt-


  • BOD 3
PROČ Tereza? - slýchávám to posledních 14 dní opravdu často.
Nechce se mně tu psát odpověď typu 'protože'. Protože je skvělá, protože je to nejlepší moderátorka, protože mi jí tak někdo nareprezentoval a tak to prostě je. Neee, neni. Jelikož mám tu osobu ráda, nějaký to superlativum si neodpustim, ale nestojim o to, abyste tu četli takovýřádky, který Vám poskytnou bulvární, nebo fanouškovský stránky. Dávám Vám možnost vidět tuto osobu někým, kdo se s ní setkal tváří v tvář. 
Tak tedy proč? Ono je to vlastně strašně jednoduchý. Protože jsem měla to štěstí ji poznat osobně:D No, asi každej si jí pamatue za dob Esa. Já ne. Možná jsem o ní zaslechla, ale asi by to nebylo něco, čím by se mohla chlubit. O jejím životopise tu psát ale nebudu. Terku jsem zaregistrovala až kolem VyVolených. Pamatuju si, jak jsem se vždy těšila jejím live vstupům na obrazovce. A to mi víceméně zůstalo dodnes. Nevim, co mě na ní tolik zaujalo, asi blond barva beztak:D, každopádně za zmínku stojí taky reklama na Madonnu v jednom rádiu, kdy na sobě měla Terka v převleku špičatou podprsenku a krátký, kudrnatý vlasy. To jsem začínala Madonnu poslouchat a úplně vidim ten moment, jak jsem ten plakát zahodila s tim, že to není pravá eM ... *le facepalm. Potom přišla druhá a třetí řada VV, kterou jsem opět sledovala jen díky T.
A! Pomalu jsme se dostali ke 4. řadě téhle reality show. Z počátku jsem 4. řadu první tři týdny vůbec nesledovala. Totální ignor z mé strany. Ale někdo tomu chtěl nejspíš jinak, tak tam nasadil dvě holky, který spolu žijou a tak nějak to tajily 9 let. Dobře, to samozřejmě překopalo můj zájem a jelikož nemám da, když je něco udělanýho jen z poloviny, tudíž jsem nemohla začít koukat od xytýho dílu a dokoukala celý tři předchozí týdny zpětně. Fajn, celá soutěž mě pohltila a sledovala jsem to s opravdovým zájmem. Ale k tomu se dostanu v bodě 4.

Co se Terezy týče, zjistila jsem, že ji má rád i můj brácha a pokaždý, když jsme později koukali na nějaké Zúčtování, Výzvu nebo Duel, nechyběly věty jako 'sluší jí to' - 'jako vždycky' :D No a teď bych Vás mohla opět odkázat k reportu no. 1, mezi první odstavce...ale neudělám to, shrnu to sem. 20.9.2013 jsem jela do Prahy a řekla jsem si, že bych se do studia VyVolenejch kouknout mohla...přeci jen cesta 'kolem' byla, čas také. A tím to vše odstartovalo. Celá ta mánie, všechno. Jak už jsem zmínila výš, Terku tedy znám z obrazovek někdy od roku 2005, ale nikdy už jsem nikomu pak neřekla, že ji mám jako moderátorku ráda. A tim, že jsem se dostala v onen osudný pátek do studia......uf uf:D Nejsem ten typ, kterej by byl za někym natolik zapálenej, aby současně nežil pro okolní svět, ale jsem ten typ člověka, kterýho když někdo zaujme, tak se o něm snaží v co nejkratšim času dozvědět co nejvíce. V připadě Terky i osobně. Do teď nechápu, co mě to toho 27.9.2013 popadlo, rozhodně nelituji ničeho.
No jo, to je sice pěkný, ale pořád tu neni odpověď PROČ....
Joo, tak jasný, že neni. Bude, hned. Předešlý řádky dokonce nesloužily ani k tomu, abych se ospravedlnila, jen je nesmírně důležitý, aby to tu bylo a třeba to pak někteří z Vás lépe pochopí. Takže bych nyní navázala na konečnou odpověď, která zní:
Terku mám ráda proto, prote je lidská, prošla si toho hodně v životě a i když na určitý období pyšná být nemůže, rozhodně se ze všech den sebrala jak největší bojovník a to, kým je dnes, si zaslouží s úctou. Bohužel, pro někoho je to fetka, popřípadě ta, co nafotila Leo a tím to hasne. Pro mě je to jeden z nej lidí, který jsem měla možnost potkat a za m si stojím. Pro úplnost, setkání s ní proběhlo 2x a je více než jasné, že to číslo neni konečný.

Jo a ještě, CO spolu máme? A jako CO bychom spolu měly mít?


  • BOD 4
...lepší zůstanou...
No, takže ne vždy tomu tak je, ale znáte to - 100 lidí, 100 chutí. U reality show to platí dvojnásob. Zda-li je soutěž zmanipulovaná, či nikoliv, to přenechám ostatním. Mně je tahle soutěž upřímně sama o sobě u patřičných míst. Jistě, když už jsem na to začala koukat, někdo mi tam sympatický je a někoho bych s rados nevim co, ale neprožívám to tak, že bych byla vyřízená z toho, když se někdo vrátí, nebo vypadne. Je to pouze o sympatch.
A komu fandim? Mirka už tam neni, takže asi ta Nikol. Ale jak řikám, je mi to jedno.


  • BOD 5
Podle toho čeho, chvilková záležitost... Pokud se jedná o VV, tak určitě. Může se zdát, že jsem z toho na větvi, ale pravda je opravdu na druhý straně. A o Terce už tu toho zaznělo dost. Je to můj vzor, takže jak to asi může do budoucna být ... :)


  • BOD 6
Miri. Kapitola vážně sama o sobě:D Ale vím, jak někteří z Vás budou následující řádky doslova hltat.  
Úplná náhoda, která mi dala ten večer hodně. Je fajn mít s někym fotku, ale když Tě někdo obejme po tom, co mu od srdce řekneš pár vět, to se s tim nedá vůbec srovnávat. O co šlo. Po zjištění, že je Mirka ve studiu, mi v hlavě začal kolovat plán, jak se k ní dostat a jestli vůbec mám sebrat veškerou odvahu a jít za ní. Del Hornyová válcuje.
Po skončení jsem vyrazila, drze jí chytla za ruku a začla mlejt pantem:D Řekla jsem jí pár vět o tom, co bylo minulý Duel, pár vět o ní a Páje, slovo dalo slovo a ona mě s 'jeeee :¨)) děkuju moc' obejmula...tý chvilky si moc vážim a ještě něco - ta holka je fakt pěkná a pro mě směrodatný je, že už jen z těch kamer jsem se nemýlila a ona je mega sympatická a 'v poho' i když s ní člověk mluví přímo. Pro mě palec hore!


  • BOD 7
jo, ale na bod sedm už vůbec nemám náladu:D docela si myslim, že je tu zodpovězeno vše, těch pár sesbíranejch otázek jsem zakomponovala do celýho čte (přesně to tim chci říct, že pokud jste to nečetli, tak nikdy nezjistíte, proč mám ráda Terezku a co se stalo ve studiu s Miri :D) a z mý hlavy sama pro sebe žádnou otázku nesplodim:D ... protože nechci:D

tak, zlato, přesně vzato, mějte se skvěle, peace a kda


__________________________________________
Poznámka pod čarou 
 u zveřejňování reportu jsem opravdu zvažovala, jestli některé úseky či screeny přepsat,
nicméně nechávám to (téměř) v původním znění

Žádné komentáře:

Okomentovat