report č. 4 - tak to mám oficiálně oficiální!

Úterý, čtvrtek a pátek. Teď v číslech: 15., 17. a 18.10.2013. To bychom měli. 
Třikrát v jednom tejdnu, tak to už je moc. A ono vůbec je toho už moc, a proto je tento report poslední. První byl jasnej, se druhym se možná počítalo, ale třetí už nabral celkem jiný rozměr a je víc než jasný, že nejde ani tak o samotný VV jak o Terku (no, né že by od prvního reportu o VV šlo, že jo). Takže popíšu sem úterý, popíšu sem čtvrtek a popíšu i pátek. Tohle všechno naposledy.  

  • ÚTERÝ; 15.10.2013
Natáčelo se v jiném ateliéru - větším a s kobercem:D Prvně jsem se tak účastnila Zúčtování jako divák ve studiu. Teda, můžu Vám říct, že to byl dobrej večer! Atmosféra byla dobrá, víceméně ten průběh, jak jsem to vnímala já. Asi tak kolem 3/4 na osm se Terka objevila na sedačkách, kde při pátečním Duelu seděj normálně lidi a sice už ani nevim kdo, ale řekl, že tam je, tak se otočíte a začnete mávat. Mával jí ještě nějakej chlap, tak jsem si myslela, že Terka mává všem - on, já a muj kámoš. Jenže ne. Jakmile Terka zbystřila mě s kámošem, začla se ještě víc usmívat a znovu mávat. Tim pádem my s kámošem zas ohromná radost:D Když došla před začátkem natáčení na pódium, padlo další Ahoj. Jelikož jsem ale půl hodiny po půlnoci zjistila, že patnáctýho slavěj Terezy svátek, tak i když to opět vzniklo jen jako vtip, že bychom jí něco s kámošem přivezli, nakonec se to chytlo a my tak pro ní měli přáníčko a čoko:D Přáníčko jsem koupila po cestě na bus do Práglu a na zastávce to psala. Čokošku jsme sháněli cestou na Barrandov... 
Zpátky do studia. O druhym brejku jsem na Terku udělala rukama posunky, aby ke mně šla. Potřebovala jsem si posichrovat, že na nás po skončení natáčení počká. Tak si tak vedem dialog, když v tom si začnu mávat rukou před obličejem a řikám 'Tys kouřila, co?' a na to ona 'noo.. já ráda kouřim' a usmívá se, v tom já se začnu smát, lidi samože nevědí, co se děje - ano, Terka má už zaplej mikrofon v tu chvíli, takže to, co řekla ona, slyšel každej - načež jí to muselo dojít, tak se taky začne smát se slovy 'no nee, ona si tu začne mávat rukou před pusou a ptá se mě, jestli jsem kouřila:D', jdu radši sednout zpět. Kámoš brečí smíchy.

Po skončení se tedy ihned rozeběhne za náma a já začínám slovy: 'takže Terko, v první řadě bych Ti chtěla nabídnout, no, spíš poprosit o jednu věc, můžu? .. mohla bys mi nabídnout tykání?:D' 
T: ':D dyť jsme si tykaly i do telefonu, ale dobře tak já jsem teda Tereza, ahoj:D' smích, smích, smích, podání ruky
kámoš: 'můžu taky?:D' - proběhne podání ruky, trio smích 
j: 'no joo, já vim, ale bylo mi to už blbý, protože to neni už jen -tyo Tereza, pojď se s ní vyfotit-, ale vidíme se častějc:D, tak to chci mít oficiální a věkově jsem to nemohla nabídnout já, tudíž jsem o to aspoň poprosila:D'
...mezitim tasim z tašky přáníčko a čokoládu, kterou podávám kámošovi a řikám, ať si to zatim řeknou:D Proběhne tedy gratulace a BIG KISS (viz foto). Na řadu přicházim já. Podáváme si ruce, mluvim k tomu ještě svý potřebný a teď dilema - mám jí dát pusu, nemám? Na Terce je ale vidět, že na ní čeká, tak jí dám pusu jen tak letmo na pravou stranu a ona si řekne ještě o druhou, tak proč ne, že jo, ale v životě jsem nikoho nelíbala s takovym respektem:D Za pochodu ven nám ještě Terka říká, ať si dáváme pozor takhle večer a my, ať ona taky, až pojede, rozloučíme se a jdem dom.


  • ČTVRTEK; 17.10.2013

Na Výzvu jsem tentokrát šla sama a aby toho nebylo málo, před natáčením se mi spustila neuvěřitelná rýma. Během natáčení se jim ve studiu podělala TA velká obrazovka, takže se potom jeden part musel jet jen na jednu kameru a Vy jste tak měli možnost sledovat logo VyVolení za Terkou na obrazovce, místo 'obyčejných pruhů'. Poslední střih a opět jsem za ní šla. Zatím mi stihla jen říct, jak jí tlačí bota:D Mezitim přišlo asi deset holek a chtěly společnou fotku, takže jsem je vyblejskla a že budem pokračovat, jenže kde se vzala, tu se vzala a najednou táhla Terku pryč nějaká bloncka (někdo z teamu), tudíž jsem se rozeběhla taky, div jsem Terce neskočila na záda:D, zalezly jsme kamsi na chodbu a ještě tak dvě minuty kecaly. Úplně jsem ten večer zapomněla, že mám ještě povinnosti, co se castingu týče...



  • PÁTEK; 18.10.2013
Terka jela bomby. Od začátku do konce. Totálka. Pátek se jel ve složení já, dva kámoši a kámoška, která s sebou měla ještě svojí kámošku:D Mně bylo ten den hrozně - rýma jak prase, oči unavený... No, sedíme v publiku, povídame si a najednou T vyleze na pódium, kámoš do mě bleskově začne žďuchat, že UŽ-TAM-JE, já řikám, ŽE-JÍ-VIDIM! Ona tam ukazuje svuj outfit a stoupne si klasicky špičkama bot k sobě. Pár lidí se začne smát, načež ona reaguje, jak jí píšou lidi, aby se naučila stát, ale těžko něco přehodnotí po 40. letech a začne chodidlama šoupat k sobě a od sebe:D
Co v tv nejspíš nikdy neuvidíte je to, když je rekap, nebo sestřih od konkrétního duelanta a Terka na to ve studiu tancuje. V pátek jela přímo neskutečný bomby, kdy jsem očekávala, že se snad i začne válet po zemi jak Madonna, jaký taneční kreace předváděla. Když byl ve studiu už i Láďa s Honzou, o první přestávce za nimi T šla a ptala se, jestli chtěj vodu, blah blah blah. Duelanti se museji u každé reklamy otočit k publiku zády, aby nenastala žádna komunikace. Láďa měl nejspíš problém s portem a tak jsme viděli jen to, jak si vyhrnul trošku tričko na zádech a do toho Terezka 'co tam máš? .. jo, já to vidim, Tobě to tam visí' ...... v tom zavládl ve studiu hromadnej smích a potlesk. Ano, opět měla pořád zaplej mikrofon. sledovala reakce, že jako mu tam visí ten port:D
Konec natáčení, naše grupa se odebírá k odchodu a že budem tedy čekat venku (moška, která je z daleka a neměla tak možnost být v Út na natáčení, měla pro Terku taky něco malýho ke svátku), když v tom vidíme, jak je Terka ještě ve studiu a fotí se s lidma. Netrvá dlouho a objeví se zde zas ta bloncka, která popohání lidi, aby už šli, když mají fotku. No jo, v pátek měli fofr. Přijdem tedy k nim a Terka hned, že dneska mají na spěch a tak ať se nezlobíme, ale dnes nepokecáme. Kámoška jí tedy popřeje a předá dar:D a já řikám, že tedy jdem, ať nezdržujem a že se jdu konečně doléčit (ve Čt jsem totiž dostala od Terez vyhubováno, co lítám venku, když mi není nejlíp, já řekla, že budu okay a ona na to, že 'to zná':D). To Terku zas zaujme, třikrát do mě šťouchne a řiká, ať jdu, že jsem měla jít už včera a smějem se:D Kámoš ještě zahlásí, jak Terka jela bomby v ten večer a ona na to ':D vážně? já ani nevim, jak se to dělá:D', do toho vkročim já, že byla sranda, hlavně s Ládikem, jak nás zbourala, ona, že s Ládikem je sranda pořád, rozloučíme se Ahoj a odcházíme...


Z Á V Ě R E M
Jak jsem již na začátku naznačila, jedná se o definitivně poslední report. Musim říct, že jsem ale za tuhle vyvolenou zkušenost ráda a moc jsem si ty dny užila. Taky ohromnej dík mým prdlým kámošům, kteří do toho šli se mnou!

➥ mějte se opravdu tak, jak se chcete mít, protože já vim, že Vy víte, jak je dobrý se mít! ✌✌


REPORT NO. 1 | REPORT NO. 2 | REPORT NO. 3
 
__________________________________________
Poznámka pod čarou 
 u zveřejňování reportu jsem opravdu zvažovala, jestli některé úseky či screeny přepsat,
nicméně nechávám to (téměř) v původním znění

Žádné komentáře:

Okomentovat