H&M WINNER CZE



Koncem minulýho roku jsem vypustila článek o tom, jak jsem v soutěži s H&M rozdupala celou republiku, jak se říká 'za pět dvanáct'. Článek k přečtení zde: MAGICAL HOLIDAYS podle Lejdy Dží


4. prosince mi přišel mail s podrobnějšim infem, kde bylo mj. uvedeno, že mi výhra dojde začátkem roku 2015, což se samozřejmě stalo. Přesně dva měsíce na to jsem ve schránce pak našla visačku od DHL s textem, jak se jim mě bohužel nepodařilo zastihnout a ať zavolám na číslo, které bylo níže. Když jsem viděla, že Sender je H&M, neváhala jsem a ihned volala. Slečna na druhý straně telefonu byla moc milá a ochotná a tak jsme bez problému došly k závěru, že mi zásilka bude doručena druhý den v tolik a tolik. 



Něco málo k unboxingu.
Dokonce jsem plánovala natočit video, ale naneštěstí mi technika nedovoluje video jakkoliv dát na net, tudíž to vezmu aspoň slovně. Musim říct, že to byl nádhernej pocit, když už jsem balík držela v náručí. A ještě nádhernější pocit byl, když jsem kartonovou krabici otevřela. Uvnitř totiž byla krabice další - zlatá. Wow! Ale to nebylo z překvapení zdaleka vše. Uvnitř zlaté krabice bylo už ono zmíněné kimono a co víc, dokonce i věnování. Po prvnim doteku výhry jsem se v tu chvíli rozhodla, že si musim pořídit bavlněný povlečení. Ale zpátky ke kimonu. Radost z něj je velká, tak nějak mi znovu došlo, že jsem jediná z Český republiky a taky jedna z 54. na celym světě! To je zkrátka senzační!


Abych pravdu řekla, napsat k tomu víc slov mě nenapadá a tak zde je pár fotek pro představu. Akorát tedy ještě berte v potaz, že fotky jsou pořízeny iPhonem 4S, prohnaný uploadem a následnym downloadem (jiná možnost dostat je do kompu fakt nebyla), takže kvalita je mizivá.




Žádné komentáře:

Okomentovat