MAGICAL HOLIDAYS podle Lejdy Dží



There is one dress to be won in your country. 
The overall top scorer will win the dress.

Víte, že se říká, že když si něco moc přejete a jdete si za tím stůj co stůj, tak to získáte? A potom se taky říká, že jste si to asi moc vlastně nepřáli a nebylo to pro Vás/neudělali jste pro to maximum - to se říká v případě, že toho něčeho nedosáhnete. V tom případě myslím, že jsou to kecy. Myslím, že člověk si pro vlastní pocit výhry odůvodní vše. Občas mezi tyto lidi patřím i já. Díky Bohu tentokrát jsem tyhle lži mohla vynechat. I když... 


Jak to vše začalo 

Vše pro mě začalo 28.11.2014, kdy jsem s kámošem Honzou plánovala na večer akci. Zrovna jsem byla v Tescu a přes Whats App řešila nákup. Řešili jsme toho teda více, ale na mou větu 'no né, mluv', mi přišla odpověď 'soutěžím s Gagou, nemám čas' a na to následoval screen, ze kterého jsem se dozvěděla jen WIN THE DRESS CONTEST LADY GAGA. V tu chvíli jsem vůbec nevěděla, o co jde a vlastně si na to později ani už nevzpomněla. Když u nás Honza večer byl, ukazoval mi na kompu, o co tedy jde, jak se hraje, kdo má příležitost atd. Dvě minuty na to jsem opět na celou soutěž zapomněla.

O co šlo  

Úkolem bylo za co nejkratší čas srovnat kruhy, abyste dostali původní obrázek, viz ilustrace. Nebylo jiné místo, než první. Jinými slovy v tabulce bylo pět nejlepších hráčů, ale pouze ten nejlepší z nejlepších mohl vyhrát. Výhrou bylo jedno oblečení, naprosto shodný model, který nosí Lady Gaga, z kolekce H&M Holiday Collection v hodnotě 154$ (cca 3500Kč). Jinými slovy přesně ty zelený šaty, který má na sobě ve vánoční H&M reklamě. Pouze jeden soutěžící s nejvyšším skóre na každém z 54 trhů. Soutěž trvala od 27.11. - 4.12. a nutno dodat, že úderem půlnoci jste se nedostali už ani na highscore.

Proces 

[DEN PRVNÍ]
Na hru jsem si vzpomněla až v neděli a to 30.11. večer. Jen tak jsem zkusila kruhy prokliknout a když se mi asi na čtvrtej pokus podařilo dosáhnout skóre 39 170 (tou dobou bylo nejvyšší skóre nějak kolem 39 400?), nedalo mi to a řekla jsem si, že soutěž prostě vyhraju. V tu chvíli mi to nepřišlo nijak těžký. Regla jsem se do soutěže a s odhodláním vyhrát začala hrát. Jelikož už bylo ale celkem pozdě a já musela ráno brzy vstávat, nechala jsem hru být a šla spát. V tu chvíli jsem byla na druhém místě.

[DEN DRUHÝ]
Jen co jsem se dostala odpoledne domů, zapla jsem komp, projela net a už se načítala stránka HáeMka. Tentokrát jsem hrála zhruba dvě hoďky, jelikož se mi výsledky nechtěly vůbec ukládat. Už jsem si řikala, co s tím je, když v tom se mi skóre uložilo. Rozesmál mě Honza, když mě nazval démonem, jelikož jsem dala celkem slušný skóre za devět vteřin. Jo, to byly časy, kdy jsem si naivně myslela, že téměř 39 500 je nepřekonatelná laťka a maximální počet může být 40K (jeden kruh za desítku).

[DEN TŘETÍ]
Vůbec jsem nehrála, jelikož mě skolily 38mi stupňový horečky a já prospala téměř 24 hodin.

[DEN ČTVRTÝ]
A poslední.
Takže téměř po 24 hodinovym spánku jsem se někdy kolem druhý odpoledne vyhrabala z postele s tim, že time is ticking. Ke hře jsem se ale dostala někdy ve 4 odpo. Znovu jsem si řekla, že pro to udělám nadmaximum a snad jsem se tím i ujišťovala. Když nad tím teď zapřemýšlím, ani nevím, co víc mi bylo motivací, jestli to, že jsem i Honzovi psala, že zkrátka vyhraju, nebo samotná Lady Gaga. Tak nějak jsem vnitřně byla přesvědčená o tom, že Gaga mi není souzená (opravdu netuším proč ten pocit). Možná i to mělo váhu na mý motivaci dokázat vyhrát. 
Když jsem si kolem šestý večer psala s Honzou, rozloučila jsem se se slovy, že čas je fakt neúprosnej, i když je ho teda ještě dost, ale přestávám chatovat a jdu hrát. V devět večer jsem byla totálně vyfluslá, jelikož jsem měla horečku a za druhý mi hra přestávala jít.
Pomalu jsem se začala loučit s prvnim místem, i když moje odhodlanost, být první, mě stále hnala kupředu. Do hry se zapojil hráč s nickem FIALKA42 a se skóre 42 407 vedl půl dne. S Honzou jsme vůbec nechápali, kde k takovýmu číslu mohl někdo přijít. V tu chvíli mi bylo akorát jasný, že teorie o jednom kruhu za deset tisíc bodů je mylná. Dobře, tak budeme hrát tvrdě. Seděla jsem u monitoru jak zhypnotizovaná a snažila se přijít na záhadu 40K+. Vlastně mi byla jasná ještě jedna věc, podstatná věc. Pokud chci vyhrát, musim pohnout s časem. Je vážně směšný, že jsem si myslela, že s devíti vteřinama jsem mohla vyhrát. Ať byly kruhy sebepřesnější. Stáhla jsem to na tři vteřiny. Za tři vteřiny nebyl zas takovej problém se dostat nad 40 000. No jo, jenže tu byl ještě jeden problém a to celkem velkej. Ono nešlo o to jen co nejpřesněji stopnout kruhy a nešlo o to tohle zvládnout za co nejmíň vteřin. Mým hlavním nepřítelem bylo samotný ukládání skóre. Když už jsem se přiblížila prvnímu místu a dala SUBMIT jako reglej hráč, né vždy se moje highscore aktualizovalo na to nejvyšší.  
Před jedenáctou hodinou v noci jsem byla odhodlaná všechen obětovanej čas zahodit a vzdát to.  
Zoufalá jsem psala Honzovi, že na to kašlu, že se to stejně neukládá. Aby toho nebylo málo, mezitim první místo mělo hodnotu přes 43 600. Zkusila jsem po doporučení zahrát i na Honzův mail, ale ani to nešlo. Zklamaná a naštvaná, ale pořád jsem musela hrát.  
23:39 posílám Honzovi screen se vzkazem 'tak čuč, nechala jsem Ti i čas na liště, že nekecám', aby viděl, že mám opět přes 40 000, ale na uložení to nereaguje. Ten na to reaguje zprávou, že je to podvod a co budem dělat. Já se zdržuju reakce a naposledy začínám hrát. Damn! Neni možný, abych to nedokázala, jsem přece tak! blízko. 
23:50 a já zkoušim kruhy spojit na jeden tah. No vida! Takže už né 3, ale 2 vteřiny. To si snad děláte... Ke svýmu překvapení zjišťuju, že to ale funguje a jedna blbá vteřina má celkem slušnej podíl na bodech. 
23:55 - ty vole, Del Hornyová, udělej s tim něco! 

Win the dress contest Lady Gaga

Posranejch pár minut do konce a Ty chceš tohle všechno zahodit? Makej, máš na to! 
23:58 - prostě vyhraju, prostě jo, prostě to stopni za dvě vteřiny 
23:59 - ještě minuta, to je spouuusta času 
23:59:40 (??) - click, click, click, click .. 44 152 
Nene! Do prdele, to neni možný! SUBMIT! Prosim Tě, ulož se! ULOŽ SE!!!
23:59:55 highscore #1 DELHORNY 
Nene, že ne?! F5, F5!! THE CONTEST IS NOW CLOSED
The winner with the highest score will be announced soon.
Néééé, potřebuju vidět tu tabulku. Ty kráso, já vyhrála. Určitě se mi to zdálo a neuložilo se to. Bože, to né. Né, byla jsem tam napsaná, takže to platí! 

No a potom se mi do očí nahrnuly slzy štěstí a ruce se mi neskutečně klepaly, že jsem nemohla ani psát. Píšu Honzovi:
: ........
HONZA: je mi to líto
J: HONZO! ***
H: Co? Já za nic nemůžu, nebij mě
J: ono už to nejde .. afggefg
H: já vim, úderem půlnoci to skončilo .. taky bychom mohli mít aspoň cenu útěchy
J: screen; já se tu děsně klepu tvl, ale děsně.......... a jo, uložilo se to asi tři vteřiny před půlnocí omg já nemůžu psát
H: počkej, Ty jsi tohle dala a ta soutěž v tu chvíli skončila???
J: jo
H: tvl pošli jim to!!!!
J: ale já jsem první, chápeš to .. Ti řikám, že se to uložilo
H: no chápu .. Tys vyhrála????
J: jo vole .. lol
H: aaaaaaaaaaa .. screen výsledků .. tvl .. joooooo .. kurvaaaa 
J:  ty výsledky nemám, ale bylo to tam .. takže jestli se to neuložilo, tak se pudu zabít, lol .. ale nejdřív zabiju je .. kurva mně se klepou ruce 

A tak dále a tak dále. Samozřejmě díky Honzovi bych o téhle soutěži ani nevěděla, takže DÍKY
Jsem opravdu šťastná.
H&M WINNER CZE




Žádné komentáře:

Okomentovat