Nostalgie

Jak jsem již o Madonniný narozky (16.08.2014) psala, bylo mi v ten den nějaký smutno, aniž jsem takovou náladu měla v plánu. Při jednom videu, který na Fb sdílel jeden známý a fanoušek, jsem si u jedné části vybavila právě dobu, kdy jsem s Madonnou byla v začátcích. Vůbec ale netušim, proč jsem si na tuhle dobu vzpomněla, protože to s tím videem nemělo nic společného.


Před očima se mi zjevil obrázek toho, jak...
...si máti v roce 2007 koupila originálku The Confessions Tour, ale pravidelně jsem to v DVD přehrávači sjížděla já (ona spíš sjížděla CD). Uplně vidim, jak jsem si div nevlezla do TV ihned při Future Lovers/I Feel Love ♥, musela si držet spodní část pusy u Like A Virgin, chtělo se mi brečet a měla smíšený pocity u dokonalosti Live To Tell na kříži , znovu si musela držet bradu u Like It Or Not (asi tak 4x větší silou, než u LAV), řvala motherfuckers u I Love NY, musela se držet celá při Let It Will Be , znovu se mi u Drowned World/Substitute for Love chtělo plakat, během Paradise (Not for Me) jsem měla stejný pocity, ale jakmile začlo intro k Music Inferno a na obrazovce se objevil 'Hypnosis' a 'Cloud', začla jsem skákat po pokoji a při závěrečný Hung Up už ze mě byla hotová Madonna.


...když jsem tenhle koncert viděla prvně, nechápala jsem právě co dělá u LIWB (krom toho že jsem jedna z těch, kteří si při úvodu tohohle songu mysleli, že eM zakopla) a vlastně ještě při vocicmávání u Sorry se na máti podívala, jaká je její reakce. Aby to nebylo ještě trapnější, začla jsem se usmívat a máti mi jen odpověděla, že to je prostě Madonna, no. V tu chvíli jsem si uvědomila, jak moc Madonnu miluju, že to bude na věčnost a že si tohle DVD musim taky pořídit!


...jsem tímhle DVD byla natolik posedlá, že jsem to zkrátka musela pouštět každýmu i přes to, že jsem věděla, jak Madonnu nemusí. Jedinej človíček, kterej byl posedlej díky mně taky, byl muj bráška :) Jeho nejoblíbenější byla bezesporu Music Inferno alias Kašpárci - bohužel si už nevybavuji, jak jsme k tomuto názvu došli, ale pokaždý, když toto slovo slyšim, vidim před sebou Madonnu v bílym a boogie woogie ♥ 

...mi to opravdu nedalo ani spát a o velké prázdniny jsem si nacvičila pár songů, vytvořila mikrofon z mega lentilek - roura z 85% potažená alobalem a zbytek dobarvený černou lihovkou a položila hifi věž na zem, abych jí mohla u Hung Up ojet... Mezi songy byly určitě Live To Tell, Let It Will Be, Music Inferno a Hung Up. Myslím, že i Paradise (Not For Me) zaznělo. A mé vystoupení mělo úspěch, dokonce jsem si na to pořídila i bílý kalhoty!

Madonna; Praha; 6.9.2006

Takže závěrem chci dodat, že to byla nesmírně skvělá doba a asi ano, chtěla bych vrátit v tomto případě čas a zažít to znova :)

Žádné komentáře:

Okomentovat