Madonnino nadcházející album na netu!

Ano, je to tak. Madonnino nové album -které oficiálně ještě nespatřilo světlo světa-, 17. prosince 2014 uniklo na net. 

Tracklist:  

Když jsem se tuhle zprávu dozvěděla, nereagovala jsem jinak, než 'oooo cože'. 'Oooo' bylo charakteru, že to chci ihned slyšet, jelikož na novej materiál od Královny popu fanoušci čekají už druhým rokem a poslední dobou informace kolem nové desky gradujou. Nevyjímaje dvou leaků koncem listopadu. Slovem 'cože' jsem vyjádřila překvapení, ale především smutek a naštvanost. Když to napíšu dost slušně. Tohle si Madonna popravdě vůbec nezasloužila. Jistě, ona se může vztekat, jak chce, dyť je to chyba jejího hvězdnýho teamu. Tak ano a ne. Ale tohle nechám k diskuzi dalším hlavám. Co dál chci říct je, že po již zmíněných dvou uniklých skladbách jsem si sama říkala (ve smyslu očekávala), že ještě tak dvě by mohly uniknout, ale když se situace uklidnila, věřila jsem, že je opravdu vše zažehnáno. Ouha. Byl to jen klid před bouří, otázka času. 
Asi spousta lidí mě bude teď mít za pokrytce, když používám slova jako 'nezasloužila' a 'naštvanost' a přitom tu neváhám psát o tom, jak songy poslouchám. No jo, můžu si to dovolit, jednak nejsem jediná osoba na planetě a za další si CD koupim, jelikož není nic lepšího, než fyzický nosič a Madonnu koupí originálky podpořit. Opravdu tedy necítím žádné výčitky. Jelikož je kolem půlnoci, beru Beatsy, abych si vychutnala bassy a jdu zmáčknout play. Už aby byl víkend a já mohla udělat předvánoční úklid včetně mytí oken #sorrynotsorry.
Nechápu lidi, kteří za takové věci platí (dema, songy, fotky, videa atd.) jen za cenu toho, aby to potom dál vyvěsili na net. Co z toho mají? Okay, když už tu možnost a finance se k něčemu takovému dostat mám, tak si to ale nechám pro sebe. Asi velký peníze...

Sama Madonna se k této situaci vyjádřila takto


Text byl ale později smazán a nahrazen tímto příspěvkem:
Thank you for not listening! Thank you for your loyalty! Thank you for waiting and if you have heard please know they are unfinished demos stolen long ago and not ready to be presented to the world.

Jak vidím skladby já (vše hodnoceno po prvním poslechu jako celek; pokud není uvedeno jinak):
Addicted (The One That Got Away) (text)
Prvních pět vteřin a přeskočila jsem na další skladbu. Ale to z toho důvodu, že jsem byla nedočkavá, jak vše zní. Takže znova, album jede od začátku. Ještě dodám, že pár songů - dem - jsem slyšela už dříve, ale ne všechny mi zůstali v hlavě. Při refrénu Addicted jsem si řekla, jak jsem mohla zapomenout na tak úžasnej song! 
8/10

Bitch I'm Madonna (text)
You're gonna love this, you can't touch this, cuz I'm a bad bitch. 
Musim říct, že tohle bylo obrovský zklamání, jelikož je to druhá verze dema a já znala do té doby jen tu první. Bez kytary přidaný na začátku, která je tak strašná, až je to dobrý. Celkově byl song pozměněn, ale s Beatsama se to dá. Milovala jsem to od začátku, tak snad finální verze nebude dosraná.
9/10

Borrowed Time (text)
A máme tu první pomalejší skladbu. Vesměs. Zkrátka Vám to nedá, abyste se nevrtěli na židli. 
6/10

Heartbreak City (text)
Hudba je tak silná, že máte slzy na krajíčku. Text k ní ještě silnější. Bravo, Madonno, bravo. Opět něco srdceryvnýho, doslova.
9/10

Illuminati (text)
Netušim, jak tento song popsat. Snad jen, že Madonniný 'Gaga' je vážně sexy. Just trolling. Ale song jako takovej bomba, dokážu si představit na něj pařit. 
It’s like everybody in this party shining like Illuminati.
8/10

Joan of Arc (text)
I don’t wanna talk about it right now. Just hold me, while I cry my eyes out. I’m not Joan of Arc, not yet. But I’m in the dark, yeah.
10/10

Living for Love (Carry On) (text)
Další song, který jsem znala už dříve. S chórem i bez. Byla jsem do týhle písničky blázen, ale teď nadšení trošku opadlo. 
7/10

Make the Devil Pray (text)
Hudební atmosféra trošku Divokýho západu. Ha, mám ten song ráda. 
7/10

Messiah (text)
Miluju klavír, tudíž už začátek odbourávající! Zbytek prozatím ponechám bez komentáře.
8/10

Rebel Heart (text)
První song, který unikl už koncem listopadu. Text i vše kolem je taky dechberoucí, srdcovka. Na singl by to bylo rozhodně fajn, už jen podle reakcí ostatních, které byly z 99% kladné. 
9/10

Revolution (text)
Mmm, divočina, těžko se mi k tomu hledaj ty správný slova.
6/10

Unapologetic Bitch (text)
Taky materiál, který jsem již slyšela. Ovšem při dřívějším poslechu mě to nevzalo tak, jako teď. Nemůžu jinak, než že to zkrátka miluju. Momentálně vede na plné čáře před osudovou BIAM. Ten refrén, pane Bože, skvost!
10/10

Wash All Over Me (text)
Druhá část listopadových úniků skladeb na net. Láska na první poslech od první vteřiny.
10/10

!! NUTNO DODAT, ŽE VŠECHNY SKLADBY JSOU POUZE DEMA A NEJEDNÁ SE O FINÁLNÍ TRACKLIST !!

Jsem si vědoma veškerého hodnocení, které je snad do určité míry příliš vysoké. Nicméně už jen z názvů songů jsem si taky dobře vědoma toho, že toto album by pro mě mohlo být to srdeční, zkrátka TOP. Tak se necháme překvapit a budem čekat na oficiální vydání.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat