high unicorn [18/01/2014]

 

18.1. 6:30 ... Ne. 17.1. cca 16:00 ... Ne, to taky ne. 16.1.? Začnem osmym, osmym prvnim po půl desátý dopoledne. Kolem půl desátý, osmýho první, jsem se vykopla z postele, zapnu kompa a že jdu do koupelny, kuchyně.. no, znáte to. Jenže než jsem se k tomu dostala, tak těsně po zapnutí personálního počítače mi prišla sms s textem:
Kámo potřebuju něco vědět prostě:D Kdo dal Páje palec, když šla do Duelu s Evou?:D Nepamatuješ si to kámo?:D


Následoval menší rozhovor tohohle rázu a mezitím jsem surfovala po netu a hledala správnou odpověď. Našla jsem to, teď byla na řadě neodkladná otázka 'proč?': ..a teď mě zajímá důvod, proč to bylo tak životně nutný??:D - Protože chcem vyhrát lístky na tu akci Miru, Páji a Vladka:DDDD
Aha. Ona je nějaká soutěž? Aha. Neváhala jsem a koukla na jedny fan VV stránky a fakt že jo! Pustila jsem si soutěžní video a řekla jsem si, že co by ne. Odpověď odeslána. No jo, jenže mi (opět) na Fb nefungovaly zprávy x) Tak jsem to zkoušela znovu a znovu a po polovině dne se mi zobrazilo, že je to odeslaný asi 3x:D Do toho mi psala jedna známá, která též vedla jednu z fan stránek, že u ní taky bude soutěž. Okay, kdo by nechtěl zvýšit šanci na výhru, že? V ten moment jsem začla koukat víceméně po všech fan stránkách a rozesílala odpovědi. Vyjde to! - bylo mý ego přesvědčený.

9.1.; 20:29 - Vyhrála jsem lístek na tu akci Páji, Miru, Vlada, jak jsem Ti psala kdo jí poslal do Duelu a on je ten lístek jenom jeden??? -censored- ..., asi ho prodám:DDDDD zablikal na mě můj iPh.  
- No počkej, takže jsem ho vlastně vyhrála já??:DDDDD fakt jen jeden??každopádně gratuluju a jestli je jeden, klidně ho beru!!!:D bych se -censored- dostat se tam!
- Tvl jdi do dža, chci ho prodat!!!:D a když ho neprodám, tak Ti ho dám:DDD
- Hey tak to ale nebuď svině:DD já to tu poctivě hledala, udělám pro Tebe cokoliv!:D
............
Takže ne, opravdu jsem k tý akci neměla žádnej VIP přednostní vstup.
...

17.1. jsem měla v plánu, že půjdu maximálně ve 23:00 spát! Vše připraveno, tak dám ještě jeden díl Sexu ve městě a půjdu... Dobře, tak dám ještě jeden a o půlnoci jdu. A najednou půl druhý. Vypínám veškerej rušivej element a odebírám se do pelechu. 3/4 na dvě; půl třetí; půl 4.; čtyři; čtyři dvacet pět... 6:30! začal mi tu řvát budík na poplach (doslova). Mám ve zvyku budík odkládat půl hodiny, než vstanu, ale tentokrát jsem to udělala jen dvakrát, protože by to jinak nedopadlo dobře... 
Tudíž doba spánku: necelý dvě hodiny. Požadovaný čas vydržet vzhůru: 24+ Opravdový čas: about to die. 

Cesta v pohodě, až na to hnusný počasí teda, samozřejmě. Docupitám k Lucerně, tam už u koně slečna, jestli jdu na akci, přikývnu a ona, že po schodech do leva a tam je rezervačka s šatnou. Jo, díky:) Vyšlápnu schody po červenym koberci, projdu dveřma s dvouma ohromnýma závěsama a už stojim u třech stolečků. 
Hele, na koho je rezervovanej ten lístek? Na mě? Nebo na Nikol? - zněla tak dva, tři dny zpátky má sms kámošce.  
Ne, podle mě tam jen přijdeš a ukážeš lístek, myslim, že hlavní je ten čárovej kód, ne?, zněla její odpověď.  
No, takže tam přijdu, radši rovnou řikám, že lístek jsem vyhrála na jedný fan stránce a holka mě pošle k poslednímu stolečku, kde řikám mou větu znova.  
...-mý jméno-, ale možná to bude pod Nikol Perkan..Perkner... (to jméno jsem viděla napsaný jen jednou:D) 
- joo, tady, 28, sedíte ve druhé řadě, je jedno která sedačka:) 
- mhm, dobře, dík:)
...

Přijdu do sálu a samozřejmě druhá řada zaplněná. Porozhlídnu se pořádně a vidim u středu volný místo, takže neváhám a 's dovolením' se deru k sedačce číslo 12. Usednu a postnu první fotku na Fb. Produkce pouští sestřih vtipných scének z Vily, já osobně viděla až tu, kde měla Pája naplnit lžíci slzama a Vlado jí k tomu dopomáhal v koupelně plácáním po zadku a s miskou plný cibule:DD Za nedlouho přišel moderátor akce, Míra Hejda, a celá akce tak mohla odstartovat. Miru, Pája a na konec Vlado. Míra je zpovídal a publikum mělo možnost položit komukoliv jakoukoliv otázku. Jelikož jsem celej koncept viděla trošku jinak a realita byla jiná, otázky jsem nechala stranou - na večer. Vlastně jsem měla 'pořádnou otázku' jen jednu a to pro Vlada. Tohle VyVolený trio bylo senzační. Samý vtípky, energií jen sršili. Zákonitě ovšem musela přijít i nějaká ta perla. A ta se dostavila. Byla jí jedna starší pani, která byla zřejmě fanatická fanynka Vlada. Najednou se rozpovídala tak moc, až Míra sešel z pódia, podal jí mikrák a sedl si místo ní do řad diváků. Joo, jasný, sranda, taky jsem se smála. I Vlado a holky, když mu ta pani řekla, že jí připomíná její dceru. Jenže jak se později ukázalo, pani byla s VV i na večeři (akce byla přizpůsobená i tzv. VIP hostům, kteří měli za dražší vstupenku možnost s triem povečeřet) a co jsem tak pak slyšela od druhých, nepustila skoro nikoho jinýho ke slovu a dokonce se pustila i do Páji (která se údajně radši zvedla a šla si pro řízek:D).

Ale zpátky do Lucerny. 
Proběhla i dražba předmětů na nadaci Terezy Maxové, na které se vybralo něco málo přes třicet litrů. Každý z tria VV do dražby věnoval něco personálního, dokonce i sám moderátor dal košili, kterou měl na sobě při jednom večeru moderování VV dřívější řady:) Dražba se protáhla asi tak o půl hodiny, takže potom mírně haproval celej program, ale myslim, že se i tak vše zvládlo na výbornou:) Kolem druhý hodiny odpoledne jsem se dostala na řadu o autogram a následné focení. Autogramiáda byla striktně střežena... Chápu, že by bylo nezdravý, kdyby každej chtěl s VV mluvit pět minut a měl s sebou tašku věcí na podepsání, ale jako dávat lidem na vybranou 'opakuji, každej má právo na jeden autogram-buď na fotku, nebo dostanete prázdnou fotku a podpis na Vaší věc', no, nevim. A zase, prý bylo dokonce i prohlášeno, že za příplatek 50,- (150?,-) je možnost druhého autogramu. Aha. To si zas chtěl někdo nahrabat, nicméně netušim, co je na tom pravdy, jen jsem to zaslechla.
...přijdu ke stolku a první je Miri. Řikám: tak ahoooj, jsem Katka, tak tam něco písni, nějaký věnování:D Miri se usmějě a už píše. Na konec připojí srdíčko (jasný, to vždy potěší:D), tak řikám wow:D a jdu dál. No, dál, udělám krok do strany a tam už se culí Pája. Takže taky ahoj, zdravim, jméno je Katka a taky ňáký super věnování mi tam střel, jo?:D mezitim si prohlížim ten štos fotek a vlastně ani nevim, kam všude čučim, jen už vnímám Pájinýho smajlíka a tak řikám: jeee, ten smajlíček:D diiiky a v tom se začne Pája nahlas smát a řiká to svý 'joooo:DD', já se sunu dál, k Vladovi. Stojim před nim, konečně ho vidim tak blízko a už se slyšim vyslovovat Ahoooj (pohled sjetýho jednorožce v entuziasmu), pro Tebe mám něco specifickýho-napiš mi tam něco španělsky *_* ..:D Muhehe, v tom se na mě Vlado rozpovídá španelsky, já se začnu ještě víc usmívat a řikám: no joo, když já Ti ale vůbec nerozumim:D, já španělsky neumim...zatim:D, ale super no, děkuju:D Vlado se taky usmívá a už píše. Sleduju jeho rukopis a když dopíše, znovu poděkuju se slovy 'na afterparty si Tě odchytnu, potřebuju s Tebou o něčem mluvit..týká se to právě Španělska, tak zatim:)' - 'jo, dobře, zatim ahoj:)'. To zatim jsem neříkala s očekávánim, že by si mě večer po xy hodinách pamatoval, ale do pár minut následovalo focení, tak nač složitý loučení, že jo:D
...

Chvilku jsem pozorovala lidi, jak se s VV fotěj a v hlavě měla koncepty na moje fotky. Bylo jich tolik, že když jsem přišla na řadu, nevěděla jsem, co dřív:D Holkám zrovna něco říkala slečna z FAN BASE (agentura, co akci pořádala), ale jelikož už jsem měla vykročeno na plac, ocitnula jsem se naproti Vladovi, který hned začal 'ahoooj, tak jdem na to jo:D' a tlemili jsme se na sebe jak dva tydýti:D To už se ale otáčely i holky a tak řikám 'holky už se nechtěj fotit, podívej' ale kouknu na Miri, která odpovídá 'ale neee..' - 'já vim, máte toho dneska hodně:))', chytne mě kolem pasu, z druhý strany Vlado a toho zas chytne Pája. 'Tak bando, ňákou super pózu, jasný? Něco jako VyVolení, lepší zůstanou, chápeš:D', jukla jsem na Páju. Vlado dostal svůj výbuch smíchu:D  
'No a jako máme se smát, nebo udělat xicht?:D', Pája na to. 'No xicht!, ať je to crazy! Chci crazy fotku! :DD'
...

Pár minut před sedmou večer jsme se v houfu přesunuli do klubu Nebe, kde se uskutečnila afterparty. V houfu šli ti, kteří nevěděli, kde to je (i když jsme dostali organizační papír na začátku akce, kde z druhé strany byla případně mapka, jak se do klubu dopravit), ale tak proč jít sama, když ze mě může být ovečka, viď. VyVolené trio bylo zatím na již výše zmiňované VIP večeři s pár fans.
Dala jsem si v klubu zatim dvě Piña Colady (aaah, yummy, yummy) a kolem půl devátý došli i Miru s Pájou a Vladem. A už se to zas kamerama a fotkama jen hemžilo. Já se seznámila s dvěmi seňoritami, které si vydražily drink právě s holkama. Abych se vrátila k tý dražbě ještě, tak Vlado byl sám za sebe a Miru s Pájou jako 1+1 :D No a ty dvě holky, který si je vydražily, byly taky 1+1 :D :D :D Takže jsem se tam s nima bavila, když v tom mi jedna řiká cosi o reportérovi, směřujícím k nám. A ať se otočim. Tak řikám proč a ona, že ať mu něco povim:D Tak se začnu smát a odvětim, že klidně; a v tom už se mě klučina ptá, jestli se může zeptat na pár otázek...
- koukala jste na VyVolený? 
- jasný, že jsem to sledovala, ale abych pravdu řekla, ze začátku se mi do toho vůbec nechtělo, až vlastně tady holky, Miru s Pájou, strhly mou pozornost...
- a komu jste fandila? 
- tak to se nedá říct, že jsem někomu fandila...asi takhle: ve Finále mi bylo úplně jedno, kdo to vyhraje...lidi byli děsně pobouřený, že jako Vlado to může vyhrát podruhý a že jak je to děsně nefér...mně tohle bylo jedno, dyť proč by jako nemohl vyhrát? ale musim se přiznat, že z netu jsem poslala hlas Páje
- takže Pája byla favoritkou? 
- no, ne, řikám, že mi to bylo jedno, protože oba dva byli super, ale tak ona je holka a mohla bejt první holkou, která by to vyhrála
- jo, dobře, ale tak přece jenom...jak moc jste fandila?, ukažte to 
- (ach jo) hehe, no strašně mooooc, prostě Paaaajaaa!
 ... 

Co Vám budu vyprávět, VyVolení byli na roztrhání a bylo celkem obtížné si někoho ukořistnit pro sebe. Mým cílem byl Vlado (ostatně o tom ví své i má známá, které jsem volala běhěm přesunu do klubu Nebe a vraj jsem jí v 9. minutovém rozhovoru po telefonu minimálně 18x zopakovala '..těšim se na Vlada!'...a teď to číslo neni s nadsázkou). Co víc k tomu dodat, že jo. Je sexy. Myslím Vlada.
...když ho mé zorné pole v klubu spatřilo, ihned se připomnělo, že si ho během večera najde a odtáhne stranou...no..odtáhlo, nicméně se rozhovor měl točit kolem tématu Španělsko a ne '...co Ti budu povídat, nejlíp to jde přes postel ...' no... Já ho prostě miluju!:D I když se náš 15. minutový rozhovor stočil do úplně odlišný oblasti, já si ten 'soukromej' rozhovor užila na plný grády a sice jsem Vlada musela mírnit pomocí plácnutí po stehně, ale i tak jsem si jeho 'mně se točí hlava, muhehe, ale joo, vnímám Tě, muhehe ... točí se mi hlava, já nejsem zvyklej pít ... muhehe', užila i s položenou otázkou, jestli mě nepoblije. Když kolem druhé ráno odcházel, ještě mi věnoval zhruba tři minutky času, já se samozřejmě hned ptala, jestli už je mu líp (a bylo). Padlo obejmutí a musel jít.
K holkám jsem se blíž nedostala. Tím myslim, že neproběhl žádný rozhovor, jen závěrečný čau, tak ahoj ...
...

Můj zor na celou akci? Jsem maximálně šťastná za tu příležitost dostat se mezi tuhle partu! Opravdu jo.

Závěrem chci také poděkovat se, která mi uvolnila lístek a já tak tuto příležitost dostala. DĚKUJU!



PS na úplnej konec jedno video, co detailně vystihuje moment získání lístku+částečně první dialog s Vladem. http://sieni.us/?id=50
 

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat