Celebration! #Madonna56

To by nebylo, abych virtuálně nepopřála Madonně. 
Po přečtení předešlých gratulací (převzato z Fb):

2012 
Ano, prave dnes je tomu 54 let, co se narodila ta, ktera je a bude (at chcete nebo ne) QUEEN-of-POP! Vezmu to trochu osobnejs a i kdyz si tohle nikdy neprecte, tak ji chci podekovat za to, co dela a at to dela nadale, protoze je v tom proste nejlepsi;P Sem rada, ze mym idolem je prave tahle zenska a sem rada, ze se muzu postavit prave za jeji jmeno (ano, sem ta, co posloucha tu starou devku, ktera neumi zpivat).
No takze pro ty, co s ni maji problem, mam jen jedinej vzkaz a to » Sagarra jo, motherfuckers

Happy b-day, Madonna!!!


2013
16.8.2013. Ano, je rok 2013 a ja stale posloucham tu 'starou devku' (pro nekoho paradoxne reduktivni). Letos osmym rokem. Nekolikrat do mesice vas stvu sdilenim jejich obrazku, videii a statusu. Kdyz to vezmu do hloubky, LM (takova ta odruda od Lady Who) vytacim svejma poznamkama a sem proste -Kitty, co miluje Madonnu-. Nicmene mam za sebou s touhle zenskou dve naprosto megalni party a utraceno xy tisic za jeji jmeno. Proc to sem pisu? DNES je tomu presne 55let, kdy tato ikona prisla na svet. Nezbyva nic jineho, nez napsat - HAPPY FUCKIN' B-DAY, Madonna!

jsem usoudila, že letos to nebudu okecávat, nicméně i tak jsem se rozepsala trochu více, než jsem chtěla.

2014
A je tu opět den, na který vždy čekám celý rok, kdy kolem mě bude spousty, spousty a spousty obrázků a videí té paní, která má narozky. Pár dní jsem přemýšlela, co jí letos napsat a došla jsem k závěru, že to bude velice simply. HAPPY B-DAY :-* a koukej už vypustit do světa tu novou music!! a vyjet na turné!!!! Long live the Queen! #Madonna56 ♥ ♥ ♥
 

Co více k tomu dodat. Jak už jsem letos hned v první větě napsala - dnes je zkrátka Madonna day, ale musim se přiznat, že jak ty všechny Madonna věci vidim, je mi nějak smutno... Neuvěřitelná nostalgie, co se Confessions éry týče, takže mě to inspirovalo k dalšímu článku:) 
16. srpna 2014; 6:13 ráno

Žádné komentáře:

Okomentovat